Friday 3 February 2012

Tidak Melupakan Allah :)



Hmm,Mungkin aku kurang menunaikan apa yang disuruh ,sembahyang xpernah cukup ,Masa susah lah baru nak berdoa,bersembahyang ..Allah 2 maha kaya ,Allah telah memberi aku Dugaan ,dugaan yg begitu hebat ,smpai aku rasa terseksa. Allah memberi dugaan supaya kita beringat kepadanya .Supaya tidak Lalai akan dunia yg sementara ini ..Allah memberi aku dugaan Penyakit Asthma yg begitu teruk ,Aku terpaksa ponteng kelas untuk pergi ke Klinik,Tuhan je tahu betapa sakitnya Dada aku masa 2,susah nak bernafas,aku diberi Oksigen untuk menghilangkan sedikit Asthma ..Masa sakit lah baru aku teringat kepada Allah ..Insyaallah aku akan cuba untuk berubah ,manusia nie berubah-rubah kan :)
Selagi kita masih bernafas ,Cuba lah mengurangkan sedikit keburukan dan cuba untuk membuat kebaikkan ..Allah 2 maha Mengetahui ..Tidak semua orang kat dunia nie 100% Sempurna :]

No comments:

Post a Comment