Wednesday 27 June 2012

kawan ,teman ,sahabat



Kawan kau dah banyak sangat berubah , Aku sentiasa ambil berat pasal kau ,masa kau break dgn Bf kau ,aku yang banyak bagi kata2 semangat ,bagi nasihat kat kau ,terus kita jadi kawan baik dah macam kekasih ,sentiasa call,mesej ,keluar sama-sama ..tapi sejak kau dah keje ,terus senyap je kan ,aku mesej beratus kali tak pernah nak reply kan ,call lagi la tak angkat .Aku ingat lagi masa aku mesej kau ,kau reply macam terpaksa "aku malas la ,penat,kau bukannya paham " terkejut aku kau reply mesej macam 2 ..tak kan nak reply 1 mesej aku pon malas ,selama nie kau tak ikhlas nak kawan dengan aku ke or kau terpaksa kawan dengan aku ? Dah seminggu lebih aku try call dgn mesej tak dapat ,aku dapat tahu phone kau rosak ,tapi aku tahu kau dah tukar nombor ,Greats kan dapat kawan macam kau :) Lumrah dunia . Kalau kau kat tempat aku ,aku harap kau paham perasaan aku .Selama nie aku ambik berat pasal kau ,tapi kau macam takde perasaan kan .kau lebih pentingkan keje kan .Baru tadi membe  aku cakap kau excident ,terkejut giler aku,dalam diam aku dah risau,sedih pasal kau ,tapi aku diam je kat depan membe2 aku..Aku nak mesej kau ,nombor baru kau pon takde ,nak jenguk kau kat rumah kau dah lupakan aku ,tak kan aku nak cari kau ..yang aku boleh just berdoa ,semoga kau cepat sembuh kawan :)



      
                  
                       kawan masa senang boleh jumpa dan bila susah tiada siapa sudi berkawan
    

No comments:

Post a Comment